Aros Uisge Beatha Society eller Aroswhisky bildades den 14 februari 2009 med 65 medlemmar, men har idag vuxit till över 130 glada whiskyentusiaster. Vi bedriver vår verksamhet i Västerås.

Aroswhisky arrangerar ca 12-15 klubbaktiviter per år och har som målsättning att medlemmarna, under trevliga och lättsamma former, alltid skall lära sig något nytt på våra provningar. Att vi sedan får möjlighet att prova många goda drams från whiskyns underbara värld gör ju allt så mycket roligare.

Klubben tar in nya medlemmar vart efter vi ser att vi kan hantera detta då vi bara har 46 platser på de flesta av våra provningar.. Är du intresserad av att blir medlem i vår klubb kan du ansöka om medlemskap via menyvalet Nli medlem. För övriga frågor skicka gärna ett mail till info@aroswhisky.se.